Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Birgitta Ohlsson: Post-corona kommer äktheten i kommunikationen granskas än mer

Birgitta Ohlsson: Post-corona kommer äktheten i kommunikationen granskas än mer

Det syns när företag hakar på trenden att göra något gott i corona utan att hjärtat riktigt är med. Ungefär som att det syns när någon skjuter av ett falskt leende. Det säger Birgitta Ohlsson i Resumé Insikts Q&A. Till sommaren byter hon rollen som senior rådgivare hållbarhet på Prime till director political parties på National Democratic Institute i Washington.

Publicerad: 15 April 2020, 08:32

Ämnen i artikeln:

Birgitta OhlssonPrime

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Det är klart att i dessa sorgliga tider präglas mycket av kommunikationen kring covid-19. Men också om hur

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.