Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Björn Ståhl: Dags att tänka om kring julkampanjerna

Björn Ståhl: Dags att tänka om kring julkampanjerna

Det har gått rundgång i idéerna kring julkampanjer, anser Ingos ecd Björn Ståhl i Resumé Insikts Q&A. Han visar även upp hemskärmen på sin mobiltelefon och berättar varifrån han får inspiration till sitt arbete.

Publicerad: 23 november 2020, 10:29

Ämnen i artikeln:

Björn StåhlIngoBurger King

Björn Ståhl i Resumé Insikts Q&A.

Foto: Fond & Fond.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Vi ser fler och fler exempel på att branschen börjar hitta tillbaka efter den förlamning från i våras

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.