Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Björn Ståhl, kreativ chef INGO Stockholm

Publicerad: 27 juni 2016, 15:54

Björn Ståhl är kreativ chef på den just nu tredje mest prisade kommunikationsbyrån i världen. Här förklarar han vilka kommunikationsprojekt som borde vara bättre och vad som inspirerar honom.


Intressanta kommunikationsprojekt just nu?
”Alla kommunikationsprojekt är intressanta. Alla projekt har sin charm och sina möjligheter. Det finns alltid möjlighet att göra bra kommunikation med minsta produkt eller varumärke. Storlek

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.