Resumé insikt
Blev "hat-jagad" av SVT-programledare som var rädd att bli av med jobbet
Philippa Magnusson delar med sin av sina perspektiv från föräldrarledigheten. Creative director och copywritern inspireras av kampanjer som trotsar ålderismen, saknar Bengt Westerberg och berättar om karriärens tuffaste ögonblick.
Publicerad: 21 juni 2023, 09:59
Ämnen i artikeln:
MarknadsföringPhilippa Magnusson är föräldrarledig från jobbet som creative director och copywriter.
Foto: Ola Kjelbye
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.