Resumé insikt
Bolagen som gynnas av corona: alla ökar försäljning – men marknadsföringen ökar inte
Mat, apotek, nätläkare och streamingbolag. När vi stängt in oss i våra hem är det några företag som säljer på högvarv. Men marknadsföringsbudgeten ökar inte – snarare tvärtom. Så här hanterar de den ökade efterfrågan.
Publicerad: 27 mars 2020, 10:43
Mat, nätapotek och streamingtjänster klarar sig bra i krisen.
Lärdomar ur texten:
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.