lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Bolagen som gynnas av corona: alla ökar försäljning – men marknadsföringen ökar inte

Mat, apotek, nätläkare och streamingbolag. När vi stängt in oss i våra hem är det några företag som säljer på högvarv. Men marknadsföringsbudgeten ökar inte – snarare tvärtom. Så här hanterar de den ökade efterfrågan.

Publicerad: 27 mars 2020, 10:43

Ämnen i artikeln:

MarknadMarknadschefDigital marknadsföringMEDSApoteaCoopIcaVarumärkeVarumärkenReklamCoronavirusetFörsäljningMarknadsföring

Mat, nätapotek och streamingtjänster klarar sig bra i krisen.

Lärdomar ur texten:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev