Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

”Bra av Arla att fortsätta offensiven mot Oatly”

Publicerad: 22 Oktober 2019, 08:14

patrikmalmer.jpg

Bankbranschen behöver ta tillbaka initiativförmågan. Precis som Arla har gjort i bråket mot Oatly. Det menar Patrik Malmer, som nyligen börjat som film- och innehållsproducent på Göteborgsbaserade byrån Rubrik.


Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Många i branschen kanske har tröttnat men jag gillar att Arla fortsätter offensiven mot havredrycken i stället för

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.