Resumé insikt
Branscherna och varumärkena som tappat mest 2019-2021: ”Hoppas läget kan förändras i höst”
Resumé tar tempen på branscherna och varumärkena som har haft störst tapp sedan 2019. ✓ Medieinvesteringarnas betydelse för bilmärken. ✓ Experten om klädbranschens ras. ✓ Håkan Olofssons kritik mot mätningen: ”Hela frågeställningen är olycklig”
Publicerad: 11 maj 2022, 13:33
När coronaviruset började sprida sig i Sverige i mars 2020 och regeringens krisåtgärder ritade om spelplaner för marknadsförare var det förstås få som hade en plan. Hur möter man egentligen
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.