Resumé insikt
Briljera med digitala events coronaåret 2021 – vi vet hur
Under 2020 har många företag mer eller mindre tvingats prova på digitala events, med blandat resultat. Nu pekar mycket på att vi kommer få leva med coronarestriktioner även 2021 och det betyder att det är dags att växla upp ditt digitala event-game. Vi låter experter recensera vad företagen hittills lyckats bra och mindre bra med – och ger er därmed receptet till succé.
Publicerad: 9 december 2020, 09:28
Att snabbt ställa om från fysiska events till digitala har varit kommunikationsbranschens kanske allra största utmaning under coronaåret 2020. Foto: Getty Images.
För företag som jobbar med kommunikation och marknadsföring var omställningen från konferenser till digitala events och möten sannolikt en av de största utmaningarna 2020. Fort gick det också – när
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.