lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Briljera med digitala events coronaåret 2021 – vi vet hur

Under 2020 har många företag mer eller mindre tvingats prova på digitala events, med blandat resultat. Nu pekar mycket på att vi kommer få leva med coronarestriktioner även 2021 och det betyder att det är dags att växla upp ditt digitala event-game. Vi låter experter recensera vad företagen hittills lyckats bra och mindre bra med – och ger er därmed receptet till succé.

Publicerad: 9 december 2020, 09:28

Ämnen i artikeln:

EventbyråerEventyrMinnesotaMinnesota CommunicationPointbreak MediaEventCoronaviruset

Att snabbt ställa om från fysiska events till digitala har varit kommunikationsbranschens kanske allra största utmaning under coronaåret 2020. Foto: Getty Images.

För företag som jobbar med kommunikation och marknadsföring var omställningen från konferenser till digitala events och möten sannolikt en av de största utmaningarna 2020. Fort gick det också – när

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev