Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Briljera med digitala events coronaåret 2021 – vi vet hur

Briljera med digitala events coronaåret 2021 – vi vet hur

Under 2020 har många företag mer eller mindre tvingats prova på digitala events, med blandat resultat. Nu pekar mycket på att vi kommer få leva med coronarestriktioner även 2021 och det betyder att det är dags att växla upp ditt digitala event-game. Vi låter experter recensera vad företagen hittills lyckats bra och mindre bra med – och ger er därmed receptet till succé.

Publicerad: 9 december 2020, 09:28

Ämnen i artikeln:

EventEventbyråerCoronavirusetEventyrMinnesotaMinnesota CommunicationPointbreak MediaDigitala events

Att snabbt ställa om från fysiska events till digitala har varit kommunikationsbranschens kanske allra största utmaning under coronaåret 2020.

Foto: Getty Images.

För företag som jobbar med kommunikation och marknadsföring var omställningen från konferenser till digitala events och möten sannolikt en av de största utmaningarna 2020. Fort gick det också – när

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.