Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Budget, nya möjligheter och strategi – så planerar branschen för framtiden

Budget, nya möjligheter och strategi – så planerar branschen för framtiden

Den inledande fasen av coronaviruset är över. Nu ställer bolagen om inför en verklighet efter sjukdomens lamslagna grepp om samhället. Vi har frågat 15 byråer och marknadschefer om hur de optimerar inför framtiden.

Publicerad: 22 April 2020, 09:25

Ämnen i artikeln:

Max HamurgareNorwegianCoronavirusetMcDonald's

Många där ute sitter just nu och tänker på samma sak. När är det här över? Hur ska vi kommunicera då? Är det ens lönt att planera på lång sikt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.