Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Byråcheferna ska sparka planners och projektledare – eller?

Publicerad: 19 Mars 2018, 14:04

Sparka byråns projektledare och planners. 2018 vill marknadschefen jobba med kreatörer istället för kostymer och Excelexperter. Vi förklarar varför.


Ämnen i artikeln:

Gunilla BerghSveriges AnnonsörerKaperoPeter LundbergMarc PritchardUlf Hermansson Samell

När Procter & Gambles varumärkeschef Marc Pritchard talar, då lyssnar världen. Åtminstone den delen av världen som sysslar med marknadsföring.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.