Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag18.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Byråernas ekonomiska tävlingsdilemma

Publicerad: 22 November 2017, 14:13

Byrånätverket Publicis press på Cannes Lions har fått reklamvärldens världsmästerskap att förnya sig rejält. Men räcker det? Och kostar reklamtävlingar mer än de smakar?


Ämnen i artikeln:

Silla LevinPetronella PanérusReklambyråerCannes LionsPetter ÖdeenGuldäggetFrank HollingworthPublicisReklamtävlingar

Vissa skulle säkert säga att Cannes Lions länge varit ett spektakel, med åren har tävlingen bara vuxit och vuxit. Dels genom antal kategorier och subkategorier, men också pris- och utrymmesmässigt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.