Resumé insikt
Byråernas ekonomiska tävlingsdilemma
Publicerad: 22 november 2017, 14:13
Byrånätverket Publicis press på Cannes Lions har fått reklamvärldens världsmästerskap att förnya sig rejält. Men räcker det? Och kostar reklamtävlingar mer än de smakar?
Ämnen i artikeln:
Silla LevinPetronella PanérusReklambyråerCannes LionsPetter ÖdeenGuldäggetFrank HollingworthPublicis GroupeReklamtävlingVissa skulle säkert säga att Cannes Lions länge varit ett spektakel, med åren har tävlingen bara vuxit och vuxit. Dels genom antal kategorier och subkategorier, men också pris- och utrymmesmässigt.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.