lördag1 april

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Byråernas ekonomiska tävlingsdilemma

Publicerad: 22 november 2017, 14:13

Byrånätverket Publicis press på Cannes Lions har fått reklamvärldens världsmästerskap att förnya sig rejält. Men räcker det? Och kostar reklamtävlingar mer än de smakar?

Ämnen i artikeln:

Silla LevinPetronella PanérusReklambyråerCannes LionsPetter ÖdeenGuldäggetFrank HollingworthPublicis GroupeReklamtävling

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


Vissa skulle säkert säga att Cannes Lions länge varit ett spektakel, med åren har tävlingen bara vuxit och vuxit. Dels genom antal kategorier och subkategorier, men också pris- och utrymmesmässigt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev