fredag9 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Byrånischerna som krisar – och de vinner mark

Coronapandemins framfart syns framför allt hos eventbyråerna som tappar halva sin omsättning. Design klarar sig allra bäst. Här går vi igenom den ekonomiska utvecklingen för varje byrådisciplin.

Publicerad: 8 september 2021, 12:35

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktByråerReklambyråerPR-ByråerKartläggningContentbyråerReklambyråEventbyråerDesignDesignbyråerPR-branschenReklambranschenDigitalbyråerBokslutVarumärkeVarumärkenContent MarketingNative AdvertisingEventEkonomiCoronavirusetDigitalDigitalisering

Vilka är vinnare och vilka är förlorare? Svaret får du i Resumé Insikts stora kartläggning. Foto: Tom Fägrell

Den 11:e mars 2020 deklarerade WHO covid-19 som en pandemi. Videomöten blev standard, resor bannlystes och restaurangbesöken uteblev. Vi kommer minnas den här tiden i den moderna historien som när

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev