Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Byrånischerna som krisar – och de vinner mark

Byrånischerna som krisar – och de vinner mark

Coronapandemins framfart syns framför allt hos eventbyråerna som tappar halva sin omsättning. Design klarar sig allra bäst. Här går vi igenom den ekonomiska utvecklingen för varje byrådisciplin.

Publicerad: 8 september 2021, 12:35

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktBokslutVarumärkenVarumärkeByråerReklambyråerPR-ByråerKartläggningContent MarketingContentbyråerReklambyråEventbyråerEventDesignDesignbyråerPR-branschenReklambranschenEkonomiCoronavirusetDigitalDigitalbyråer

Vilka är vinnare och vilka är förlorare? Svaret får du i Resumé Insikts stora kartläggning.

Illustration: Tom Fägrell

Den 11:e mars 2020 deklarerade WHO covid-19 som en pandemi. Videomöten blev standard, resor bannlystes och restaurangbesöken uteblev. Vi kommer minnas den här tiden i den moderna historien som när

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News