Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Byråsamarbeten – engångsföreteelse eller framtidens modell?

Publicerad: 3 Oktober 2018, 13:33

Att två konkurrerande reklambyråer samarbetar har aldrig skett på den svenska marknaden. Hur fungerade det egentligen när Åkestam Holst och ANR BBDO tillsammans skulle lösa utmaningen med det jämställda bokstavsalfabetet? Resumé Insikt har gått bakom kulisserna till framtidens arbetsgrupp.


Ämnen i artikeln:

SamarbeteReklamkampanjÅkestam HolstANR BBDORättviseförmedlingenReklam

Många, jag skulle nästan våga säga alla, säger sig älska att samarbeta. Fler infallsvinklar och utvecklande sägs det. Och det finns oräkneliga exempel på när olika typer av samarbeten rönt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.