Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Camilla Björkman, kommersiell direktör på Frida förlag

Publicerad: 7 september 2016, 17:33

Camilla Björkman tillträdde som kommersiell förlagschef på Frida förlag vintern 2015. Sedan dess har det satsats offensivt digitalt och socialt. Nu kör tidningen igång Frida Tech – en satsning för att få in fler unga tjejer i techscenen.


Intressant media just nu?
– Jag är helt hooked på livevideo på Facebook. I helgen satt jag till exempel och kollade på tre 20-åriga tjejer som sände live från sin

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.