Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Carl-Johan Schultz: Mina lärdomar från mobbingprojektet i VR

Publicerad: 20 oktober 2017, 09:06

Gör vi kommunikation som blir för logisk och relevant svarar vi bara på det kunden vill ha och förväntar sig och således inte flyttar varumärket framåt, säger Carl-Johan Schultz, nytillträdd planner på TBWA.


Ämnen i artikeln:

Fearless GirlTBWA

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
”Jag tycker att det blir extra intressant när varumärken driver sin kommunikationstes genom att hoppa in i aktuella

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Fearless GirlTBWA

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.