Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Caroline Forsshéll, marknads- och kommunikationschef på Lidl

Publicerad: 30 juni 2016, 18:33

Hennes Nobelkampanj gjorde succé i Cannes. Därför var Resumé Insikt Marknad nyfiken på att veta varifrån Caroline Forsshéll hämtar inspiration och vilka varumärken som borde vara bättre.


Nämn ett varumärke du tycker är intressant just nu?
– Max Hamburgerrestaurang. De gör allt rätt. Följer trender inom både teknik och mat som de utvecklar på ett spännande och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.