Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Case: Så bygger H&M Arket – ett varumärke för 2010-talet

Publicerad: 13 juni 2018, 09:11

Uppdraget var att skapa ett nytt varumärke för en global marknad – för en upptagen kund som behöver andas ut. Resultatet blev Arket. Hur har H&M gått tillväga och vad betyder butiken för koncernens framtid? Vd Lars Axelsson i stor intervju.


Ämnen i artikeln:

Lars Axelsson

1 januari 2015 på H&M-gruppens avdelning New Business i Stockholm. Fem personer – designer, creative director, kollektionsexpert, strateger – samlades runt ett tomt ark. Uppdraget  kallades Projekt 11. Styrelsen hade gett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lars Axelsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.