Resumé insikt
Casper Törnblom: Branschen är besatt av allt nytt – det är hämmande
Publicerad: 24 april 2019, 09:20
"Det finns en besatthet i branschen om att alltid återuppfinna sig själv och att det som inte är nytt inte är intressant. Det är både dumt och hämmar kundernas affär", säger Casper Törnblom, partner på byrån 500.
Ämnen i artikeln:
Casper TörnblomNämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Alexandria Ocasio Cortez och Everlane är två av vår tids främsta
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.