Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

CDP är branschens nya buzzword – så funkar det

Publicerad: 22 oktober 2018, 08:17

Vad är en CDP? Och är det svaret på allas huvudvärk omnikanal? Resumé Insikts krönikör Maya Garkusha reder ut


Ämnen i artikeln:

CRMMaya Garkusha

Länge leve akronymer inom marknadsföring. Så fort man har lärt sig vad något betyder är det dags att kasta in en ny trebokstavsförkortning. Just denna förkortning är något som har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CRMMaya Garkusha

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.