Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Chatbots, telefon eller mejl? Så resonerar företagen om kundtjänsten

Chatbots, telefon eller mejl? Så resonerar företagen om kundtjänsten

Kundtjänst är avgörande för att behålla kunder och Resumés kartläggning visar att företagen satsar på vitt skilda strategier. Vi tar tempen på sex varumärken om deras arbete med kundbemötandet.

Publicerad: 13 oktober 2021, 12:39

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktVarumärkeVarumärkenHallonGina TricotVingIkeaTele2Adlibris

Telefon, chatbots och mejl. Vilka är varumärkenas olika kontaktsätt?

Foto: oatawa

I Resumés kartläggning av svenska kundtjänster är det tydligt att bolagen tänker väldigt olika. Det finns inga rätt svar, men frågan är hur företagen resonerat i sina val.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.