Resumé insikt
Christian Albinsson: Kalmar FF briljerar i sociala medier
Oh My-grundaren Christian Albinsson inspireras av Kalmar FF som i sociala medier visar att produktionstiden inte behöver vara lång om idén är tillräckligt bra. Lika imponerad är han inte av den svenska försvarsmaktens kommunikationsförmåga.
Publicerad: 15 mars 2022, 12:56
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.