Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Claes Pellvik om coronakommunikationen: ”Det mesta har varit taffligt och otydligt”

Claes Pellvik om coronakommunikationen: ”Det mesta har varit taffligt och otydligt”

Sveriges längst sittande marknadschef, Vings Claes Pellvik, kritiserar myndigheternas coronakommunikation i Resumé Insikts Q&A. Dessutom delar han med sig av lärdomarna från att ha tagit fram Vings nya varumärkesidentitet under kristid.

Publicerad: 3 Februari 2021, 12:41

Ämnen i artikeln:

Claes PellvikVingIca-StigVarumärkesbyggandeÅkestam HolstQ&ACoronaviruset

Claes Pellvik

Foto: Janerik Henriksson/TT

Intressant kommunikationsprojekt just nu?
– Jag tycker Polestar är ett intressant varumärke att följa och hur de bygger sitt varumärke på ett smart och nytt sätt, i en annars ganska traditionell

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.