Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Claudia Cavalli: ”Vad hände med den svenska kaffereklamen?”

Claudia Cavalli: ”Vad hände med den svenska kaffereklamen?”

Copywritern Claudia Cavalli saknar en riktigt bra kaffereklam, hyllar Oatly som exotiska och ger dig sina bästa inspirationstips.

Publicerad: 3 november 2021, 12:21

Ämnen i artikeln:

InsiktResumé InsiktClaudia CavalliOatlyQ&A

Claudia Cavalli arbetar i dag som copywriter på Animal. Hon har en bakgrund på bland annat TBWA, Åkestam Holst och Round & Round.

Foto: Simon Åslund

Nämn ett innovativt bolag som du tycker är intressant just nu?
”Jag har lovat mig själv två saker: att försöka fatta mig kort (för vi har så mycket annat vi vill

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.