Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Comviqs jakt på samtiden

Publicerad: 2 februari 2017, 18:54

Comviqs position som lågprisvarumärke attakeras av yngre och modernare varumärken. Det syns i varumärkesmätningar. Nu försöker Comviq svara med en nya syftesdriven kampanj. Frågan är om det är rätt drag.


Karim, Krister och Nadja på Comviq vill att vi ska spräcka våra filterbubblor. I en Facebookkampanj tar mobiloperatören hjälp av så kallade influencers för att få ut budskapet om

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.