Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Corona cleaning list: så bör branschen strukturera om för att kapa kostnader

Corona cleaning list: så bör branschen strukturera om för att kapa kostnader

Damma bort det som inte funkar och gör plats för någonting nytt. Coronapandemin har gjort det viktigare än någonsin att kapa kostnader. Vi vänder oss till experterna för att ta reda på hur byråer och marknadsavdelningar kan se över sina strategier för att spara pengar i krisen.

Publicerad: 27 Maj 2020, 11:57

Ämnen i artikeln:

Gunilla BerghCoronavirusetSveriges AnnonsörerKaperoMax Apéria

Gunilla Bergh på Engage Marketing, Max Apéria på Sveriges Annonsörer och Kaj Johansson och Peter Lundberg på Kapero delar med sig av sina bästa tips till din vårstädning.

Att coronakrisen slår olika på olika håll stod klart ganska snabbt efter virusutbrottet.  Livsmedelskedjorna och apotekens e-handel fick ett hastigt uppsving när efterfrågan ökade, medan reseindustrin, restaurangbranschen och eventverksamheter lamslogs

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.