Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag18.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför är Byron Sharp skeptisk till nya mediekanaler

Publicerad: 2 Maj 2018, 08:50

Byron Sharp är så nära superstjärna en marknadsföringsprofessor kan komma. Och hans slutsats är glasklar: det digitala har ingen betydelse.


Byron Sharp är chef för det ryktbaras Ehrenberg-Bass Institute Adelaide i södra Australien och har en global beundrarskara som kallas ”sharpies”, ungefär som Justin Biebers fans kallas ”beliebers.”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.