Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag04.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför är Byron Sharp skeptisk till nya mediekanaler

Publicerad: 2 Maj 2018, 08:50

Byron Sharp är så nära superstjärna en marknadsföringsprofessor kan komma. Och hans slutsats är glasklar: det digitala har ingen betydelse.


Byron Sharp är chef för det ryktbaras Ehrenberg-Bass Institute Adelaide i södra Australien och har en global beundrarskara som kallas ”sharpies”, ungefär som Justin Biebers fans kallas ”beliebers.”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.