Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Därför är IKEA:s AR-satsning en revolution

Publicerad: 21 Juni 2017, 15:04

Med ett gediget AR-erbjudande kan IKEA fasa ut katalogen. Men hur långt in i hemmet är konsumenterna redo att släppa in möbeljätten och vad innebär det egentligen för varumärket?


Ämnen i artikeln:

Ingvar KampradAIDigitaliseringAugmented realityIkea

Det finns inte ett företag med högre associationsvärde till Sverige än IKEA, landets starkaste varumärke. Samtidigt har Ingvar Kamprad hållit tillbaka för digitaliseringen. Konsumentupplevelsen och affärsidén har inte förändrats nämnvärt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.