Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag01.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför är reklambyråerna sämst på att hålla kunden nöjd

Publicerad: 7 Februari 2018, 15:00

Historiskt få annonsörer vill byta ut byrån. Men reklambyråerna måste steppa upp. – Många kunder anser att de traditionella huvudbyråerna inte håller måttet när det kommer till digital kompetens, säger byråvalskonsulten Gunilla Bergh.


Ämnen i artikeln:

ByråerReklambyråerGunilla BerghPia GrahnRegiSveriges AnnonsörerByråvalMax Apéria

På många plan ser framtiden ljus ut när det kommer till byråsamarbeten. Analys- och konsultföretaget Regi genomför årligen en studie om byråsamarbeten och den som studerar deras siffror över tid

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.