Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Därför behöver digitalbolagen investera i räckviddskanalerna – ”Massdöden av e-handlarna är nära”

Därför behöver digitalbolagen investera i räckviddskanalerna – ”Massdöden av e-handlarna är nära”

Digitalt födda bolag har inte längre ett försprång – de måste börja investera varumärkesbyggande. Även om investeringarna gått upp är det många som fortfarande gör för lite. ”Vi har kommit till sanningens ögonblick inom e-handeln”, säger forskaren Niklas Bondesson, som tillsammans med effektgurun Mats Rönne reder ut vad de olika valen kan få för effekter.

Publicerad: 1 december 2021, 13:09

Ämnen i artikeln:

KlarnaLykoApoteaMats RönneNiklas BondessonNa-kdMEDSNelly

Niklas Bondesson och Mats Rönne om hur e-handlarna måste investera i räckvidd.

Foto: Daronk Hordumrong

De digitala bolagen har växlat upp. På fem år har 20 utvalda svenska ”digitala natives” ökat sina investeringar i utomhus och tv med 49 procent, från 509 till 760

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.