Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför blev reklamen så jävla allvarlig

Därför blev reklamen så jävla allvarlig

De bästa kreatörerna har slutat skratta och humorn har förlorat sin plats i den svenska reklamen. Hur gick det till?

Publicerad: 26 Februari 2020, 11:23

Ämnen i artikeln:

ByråerHumorIprenLottoDiesel100-wattarenResumé InsiktByråReklamGuldägget

Lotto-Åke är milslångt bort. Vad hände med den svenska reklamen?

Foto: GettyImages

Den här texten gavs ut i Resumés magasin nummer 4 2018.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.