Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag01.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför blev reklamen så jävla allvarlig

Därför blev reklamen så jävla allvarlig

De bästa kreatörerna har slutat skratta och humorn har förlorat sin plats i den svenska reklamen. Hur gick det till?

Publicerad: 26 Februari 2020, 11:23

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktReklamByråerByråIprenDieselHumorLottoGuldägget100-wattaren

Lotto-Åke är milslångt bort. Vad hände med den svenska reklamen?

Foto: GettyImages

Den här texten gavs ut i Resumés magasin nummer 4 2018.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.