Resumé insikt
Därför ger Facebook sämre trafik – och så kan medierna tänka
Publicerad: 13 december 2017, 07:01
Google ger bättre trafik till medierna än Facebook, visar nya siffror. Varför och hur kan medier och varumärken göra för att påverka resultatet? Resumé Insikt tar hjälp av experterna.
Ämnen i artikeln:
MedierIsobarFacebookAftonbladetSociala medierRäckviddEmma BlomSocial IndustriesMediehusNils Andersson WimbyExpressenGoogleGoogle och Facebook har länge tävlat om vilka som varit den främsta trafikkällan för mediehus. Under 2017 kniper Google förstaplatsen.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.