Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför måste marknadsförare bli bättre på känslor

Publicerad: 17 November 2017, 14:06

I en teknikbesatt tid och i ett polariserat samhälle finns det ett växande behov av mänskliga känslor och empati. Och tekniken, som driver fram behoven, underlättar att kommunicera känslor. Motsägelsefullt? Det är senaste trenden.


Ämnen i artikeln:

Trend

Emotionell intelligens har varit ett mer eller mindre tomt begrepp sedan mitten av 00-talet. Men nu förväntar sig konsumenter allt högre nivå av känslomässigt engagemang från varumärken och marknadsförare måste

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Trend

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.