Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Därför öppnar H&M trendigt otrendiga Arket

Publicerad: 3 april 2017, 18:03

H&M:s nya varumärke Arket är en invertering av fast fashion som annars präglar H&M-koncernen. Arket ska vara tidlöst, ha högre kvalité, utstråla värme och ligga på en högre prisnivå. H&M skickar upp den här retailballongen för att testa världen bortom senaste modetrenderna.


Arket (som påstås betyda ”sheet of paper” på svenska) öppnar sin första butik i London i slutet av sommaren i år. Samtidigt startar nätförsäljning i 18

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.