Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Därför prioriteras inte kundtjänsten (och där upplever kunderna störst frustration)

Därför prioriteras inte kundtjänsten (och där upplever kunderna störst frustration)

Många lyfter fram den som en viktig källa till insikter och det finns ett samband mellan börsvärde och hur mycket ett företag investerar i den. Ändå tycks kundtjänsten hos många varumärken stå långt ned på priolistan.

Publicerad: 13 oktober 2021, 12:27

Ämnen i artikeln:

LojalitetKundtjänstResumé Insikt

Magnus Söderlund, Patrik Stoopendahl och Lotta Eriksson.

Foto: Pressbild

En av Resumés medarbetare köpte nyligen en ny diskmaskin. Det är inte den mest spännande inledningen på en text, men ha lite tålamod så ska vi snart koppla det här

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.