Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag26.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Därför tappar mobilen status – mobile only hotad mediestrategi

Publicerad: 19 Mars 2018, 10:15

Vi använder våra smartphones som aldrig förr, men våren 2018 är favoritprylen mer hotad än någonsin. Resumé Insikt förklarar varför och om det finns relevans i domedagsprofetiorna.


Ämnen i artikeln:

MedierDeloitteInnovationMobilReklam

För tre år sedan var den självklara spaningen, på alla anständiga morgonseminarier i kategorin marknadsföring, att mobile first var en hopplös mediestrategi. 2015 var det mobile only som gällde.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.