Resumé insikt
Därför vill Ericsson sälja sin medieverksamhet
Publicerad: 21 juni 2017, 15:58
Ett svensk medieprojekt har troligtvis nått sitt slut. Varför fungerade inte Ericssons storsatsning?
När Ericsson drog igång sin mediesatsning 2006 var den påhejad av den dåvarande koncernchefen Carl-Henric Svanberg.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in