Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Data, processer och värdeskapande – här är strategin för framtidens marknadsavdelningar

Data, processer och värdeskapande – här är strategin för framtidens marknadsavdelningar

Lyko, Kungliga Operan, Foodora, Blocket, Polestar och Unionen är varumärken som gjort avtryck med sin marknadsföring. Vi har tagit reda på hur finalisterna i Årets Marknadsavdelning arbetar för att skapa framgång internt och externt.

Publicerad: 21 april 2021, 12:15

Ämnen i artikeln:

Årets marknadsavdelningLykoKungliga OperanFoodoraBlocketPolestarUnionen

Delar av Kungliga Operans och Lykos marknadsavdelningar.

Foto: Getty Images/montage: Yasmine Winberg.

Nästa vecka koras en vinnare i Resumés årliga tävling Årets Marknadsavdelning. Det som ligger till grund för utmärkelsen är delvis hur marknadsföringen har gått. Men framför allt hur väl en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.