söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

De bygger affärsmodeller kring influencers – så tänker entreprenörerna bakom hajpade bolagen

De bygger varumärken med genvägar när de parar dem med influencers. Resumé har talat med entreprenörerna bakom influencerbolagen.
✓ Skapade Indy Beauty tillsammans med Therese Lindgren: ”I go-to-market-delen var Therése helt avgörande”.
✓ Hjärnan bakom Zlatans parfymer.
✓ Kvinnorna bakom Amanda Schulmans nya satsning.
✓ Bolaget som samlar på influencervarumärken.
✓ Strategin, idén och affärerna – så ser det ut.
✓ Recepten för framgång: ”Traditionella entreprenörer är inte lika lönsamma”

Publicerad: 19 april 2023, 08:23

Ämnen i artikeln:

InsiktInfluencer marketingAmanda SchulmanPetra TungårdenTherese LindgrenZlatan IbrahimovićInfluencerInfluencers

Johanna Linnros, Jessica Dersén och Karin Svensson, Amanda Bukowski (tillsammans med Petra Tungården) och Josefine Abrahamsson.

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev