Resumé insikt
De bygger affärsmodeller kring influencers – så tänker entreprenörerna bakom hajpade bolagen
De bygger varumärken med genvägar när de parar dem med influencers. Resumé har talat med entreprenörerna bakom influencerbolagen.
✓ Skapade Indy Beauty tillsammans med Therese Lindgren: ”I go-to-market-delen var Therése helt avgörande”.
✓ Hjärnan bakom Zlatans parfymer.
✓ Kvinnorna bakom Amanda Schulmans nya satsning.
✓ Bolaget som samlar på influencervarumärken.
✓ Strategin, idén och affärerna – så ser det ut.
✓ Recepten för framgång: ”Traditionella entreprenörer är inte lika lönsamma”
Publicerad: 19 april 2023, 08:23
Johanna Linnros, Jessica Dersén och Karin Svensson, Amanda Bukowski (tillsammans med Petra Tungården) och Josefine Abrahamsson.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.