Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

De styrde sina varumärken rätt genom pandemin – här är deras fokusområden 2022

De styrde sina varumärken rätt genom pandemin – här är deras fokusområden 2022

Hur skruvades strategin om när pandemin slog till? Ta del av tipsen från Marika Baltscheffsky (Meds), Patrick Grabenbauer (Willys), Sanna Westman (Byggmax) och Carola Tiberg (Netonnet) som alla ökat starkt i Xtremes mätning.

Publicerad: 11 maj 2022, 13:24

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktMEDSWillysStrategiMarknadsföringByggmaxNetonnet

NetOnNets Carola Tiberg, Patrick Grabenbauer på Willys, Meds marknadschef Marika Baltcheffsky och Sanna Westman (Byggmax).

LÄS MER: Hela listan: Så har 169 varumärken utvecklats under pandemin – analys bransch för bransch 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.