Resumé insikt
De styrde sina varumärken rätt genom pandemin – här är deras fokusområden 2022
Hur skruvades strategin om när pandemin slog till? Ta del av tipsen från Marika Baltscheffsky (Meds), Patrick Grabenbauer (Willys), Sanna Westman (Byggmax) och Carola Tiberg (Netonnet) som alla ökat starkt i Xtremes mätning.
Publicerad: 11 maj 2022, 13:24
NetOnNets Carola Tiberg, Patrick Grabenbauer på Willys, Meds marknadschef Marika Baltcheffsky och Sanna Westman (Byggmax).
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.