Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Deeped Strandh: Facebooks lajkdiss flyttar marknadsförare tillbaka 15 år i tiden

Publicerad: 2 September 2019, 09:26

”Likes” har tappat en stor del av sitt värde på Facebook och Instagram. Precis som följarantal. Vår utmaning som marknadsförare blir att titta på mer kvalitetsmässiga KPI:er, skriver Resumé Insikts analytiker Deeped Strandh.


Ämnen i artikeln:

Deeped Strandh

Gilla eller ”like” har på många sätt varit definierande för sociala medieutvecklingen. Otaliga är de memes, satirinslag och annat där like har fått stå som symbol för allt som är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Deeped Strandh

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.