Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Deeped Strandh: Lär känna algoritmerna – för att inte slösa bort din kampanj

Publicerad: 21 September 2018, 13:26

Det räcker inte att som marknadsförare bara bry sig om timing i sociala medier – du måste bli kompis med algoritmerna för att inte slarva bort bra innehåll. Resumé Insikts krönikör Deeped Strandh lär dig hur de fem viktigaste algoritmerna fungerar.


Ämnen i artikeln:

Deeped StrandhTwitterFacebookSociala medierMarknadsföringReklamYoutubeLinkedinMarknad

Det är lätt att ta avstånd från det okända. Det gäller inte minst algoritmer. Att de hela tiden blir allt mer konstiga (komplexa) bidrar naturligtvis till saken. Det ryktas till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.