fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Den kompletta guiden: Så maxar du e-postmarknadsföringen

Publicerad: 10 april 2019, 12:32

Framgångsrik e-postmarknadsföring är en vetenskap. Rabatter, kompisapproach och stressiga budskap. Ändå är det inte alla som lyckas med sina utskick.
– Vi människor är fullkomligt dumma i huvudet, vi kan inte värja oss mot stresskänslan, säger Mikael Aldestam, digital strateg på Reaktion.

Ämnen i artikeln:

E-postmarknadsföringJesper ÅströmMarknadsföring

JL

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


E-post är än i dag en av de viktigaste metoderna för företag att annonsera genom. Det är personligt, billigt och kan vara en guldgruva konverteringsmässigt. Men det är en konst

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev