Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag03.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Den outnyttjade marknadsföringskanalen – så kan varumärken briljera med unboxing experience

Den outnyttjade marknadsföringskanalen – så kan varumärken briljera med unboxing experience

Paketet i brevlådan kan utgöra den första kontakten med ditt varumärke – inte minst i coronatider. Att göra ett bra första intryck är alltså en god idé för den som vill bygga lojalitet, och kan till och med göra dig till en viralsuccé. Resumé Insikt går igenom allt du behöver veta för en framgångsrik unboxing experience.

Publicerad: 17 Februari 2021, 13:29

Ämnen i artikeln:

EstridWorkshopRetailbyråerRetailE-handelSociala medierInfluencer marketing

Montage: Getty Images / Skärmdump Youtube

Fenomenet unboxing experience – människor som på sociala medier visar upp hur de packar upp en ny produkt ur ett paket – är inget nytt. I flera år har unboxing-videoklippen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.