Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Det här kan marknadsförare lära sig av Trump (och Biden)

Det här kan marknadsförare lära sig av Trump (och Biden)

Donald Trump är emotionell och polariserande. Utmanaren Joe Biden är rationell och traditionell. Två av världens mäktigaste personer med diametralt motsatta kommunikativa stilar som båda, på sina olika sätt, lyckats nå ut till det amerikanska folket. Varumärken har massor att lära av politikernas retorik. Vi går igenom vad du bör anamma – och undvika.

Publicerad: 21 Oktober 2020, 09:51

Ämnen i artikeln:

USAKommunikationsstrategiMiljöpartietBarack ObamaHillary ClintonPresidentvalet 2020ModeraternaDonald TrumpPolitikPRJoe BidenPer FrykebrantHampus Knutsson

Trumps nya devis? OBS! Montage. Experter i bilden fr.vä: Elizabeth Walentin (Crimson Clarke), Per Frykebrant (Bellbird), Hampus Knutsson (Prime).

Foto: Montage / Yasmine Winberg.

”De behandlar mig illa, väldigt illa”.  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.