Resumé insikt
”Det tog mig fem år att inse på vilket sätt vi är olika på de nordiska marknaderna”
”Det tog mig fem år att inse på vilket sätt vi är olika på de nordiska marknaderna”
Nord DDB:s nya kundansvarige projektledare i Köpenhamn Channa Ortmark varnar marknadsförare för att killgissa när de ska adaptera kampanjer och koncept på nordisk nivå. Läs mer om vad hon inspireras av i veckans Resumé Insikt Q&A.
Publicerad: 14 december 2022, 10:20
Channa Ortmark, Nord DDB i Köpenhamn.
Foto: OLA KJELBYE
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Jag inspireras av bolag som fokuserar på stressrelaterade sjukdomar och som konkret
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.