Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag03.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Digital utveckling – lär av unga mediebolag och undvik fällorna

Publicerad: 16 April 2019, 11:38

Gamla företag som till exempel SEB, Telia och Electrolux jobbar intensivt med att kopiera de utvecklingsmetoder som startupbolagen använder sig av. De har insett att det går alldeles för långsamt att affärsutveckla på det traditionella sättet, skriver Patrik Widlund, författare av boken "Digital transformation, strategier för affärsutveckling". Dessutom listar han några klassiska fällor att undvika.


Det här är artikel tre i en serie på sex delar om digital transformation. Här kan du läsa de första artiklarna:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.