Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Digital utveckling – lär av unga mediebolag och undvik fällorna

Publicerad: 16 april 2019, 11:38

Gamla företag som till exempel SEB, Telia och Electrolux jobbar intensivt med att kopiera de utvecklingsmetoder som startupbolagen använder sig av. De har insett att det går alldeles för långsamt att affärsutveckla på det traditionella sättet, skriver Patrik Widlund, författare av boken "Digital transformation, strategier för affärsutveckling". Dessutom listar han några klassiska fällor att undvika.


Det här är artikel tre i en serie på sex delar om digital transformation. Här kan du läsa de första artiklarna:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.