Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

DN snappar (inte) upp

Publicerad: 28 juni 2016, 16:48

DN måste nå en yngre målgrupp – och testar via Snapchat. Men det visar sig vara svårare än man trott.


När Evan Spiegel lanserade Snapchat 2011 skiljde det sig mot allt vi sett förut. Meddelanden som försvinner efter 24 timmar. Bilder och videoklipp som ses vertikalt. Många var tveksamma, men

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.