Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Döskönt med marknadsföring

Publicerad: 2 Maj 2017, 05:00

Det är populärt att dödförklara fenomen och teknik, eller brist på teknik, i dessa dagar. Ett agerande som borde vara på utdöende. Något som vi trodde var dödfött, den flygande bilen, är dock i högsta grad levande. Här är det senaste mest läsvärda.


Mats Rönne har tipsat om det här i sociala medier men den här artikeln kan inte nog marknadsföras. Mark Ritsons i Marketing Week gör upp med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.